Förändringen gör upplevelsen minnesvärd för konsumenterna, säger TCH (The Cool Hunter).
TCH kommer under 2010 starta Access som ska specialisera sig på att hjälpa varumärken och verksamheter genom att skapa anpassade och minnesvärda upplevelser. Personer kommer då att prata om denna upplevelse, vilket sedan leder till varumärkeskännedom och slutligen försäljning.
McFancy är då ett koncept som ska föreställa ett tillfälligt exklusivare McDonalds. Restaurangerna ska ha öppet under Fashion Weeks runt om i världen. McFancy ska ha samma meny som McDonalds men de ska förpackas på ett mer önskvärt och elegant sätt. Detta ska ge personerna som deltar i Fashion Weeks en upplevelse de aldrig glömmer.
Gå gärna in på TCH för att se fler bilder över hela konceptet.
Källa: The Cool Hunter
4 Responses
Hej Sofia! Nu har jag hittat hit också, och vilken intressant blogg du har 🙂 jättekul och läsa! Kram / Anna
Hej Sofia! Nu har jag hittat hit också, och vilken intressant blogg du har 🙂 jättekul och läsa! Kram / Anna
Hej Anna! Va kul att du hittat hit och gillar min blogg 😀 Hoppas vi ses snart! Kram Sofia
Hej Anna! Va kul att du hittat hit och gillar min blogg 😀 Hoppas vi ses snart! Kram Sofia